
請問:用酪梨馬賽皂洗頭一個多月,最近出現毛囊發炎,係咪正常?
您好😊
多謝您願意同我哋分享使用情況。
如果用酪梨馬賽皂洗頭大約一個月左右,最近頭皮出現粒粒、痕癢、乾燥、甩皮、繃緊,甚至好似毛囊發炎嘅情況,呢個情況我哋會建議先唔好太緊張。
因為每個人嘅頭皮狀態都唔同,尤其如果本身有染燙髮、長期用開洗頭水、護髮素、造型品,或者頭皮本身比較敏感、油脂分泌較多,或長期食西藥,轉用手工皂洗頭初期,頭皮有時需要時間適應新嘅清潔方式。
酪梨馬賽皂中,本身嘅酪梨油可以深入皮膚毛囊清潔皮膚髒嘢出嚟。不過,當頭皮清潔習慣改變時,有啲人初期可能會出現一啲暫時性嘅變化。
💦部分客人初期可能會出現:
✔ 頭皮比較乾
✔ 有少少痕癢或刺癢感
✔ 甩皮、頭皮屑變明顯
✔ 頭髮短時間覺得較澀、較黏、較毛躁
✔ 頭皮粒粒或油脂堵塞感變明顯
呢啲情況有機會同頭皮正在適應、油脂與老舊角質代謝變明顯有關。
當頭皮完成適應期後,老舊角質與多餘油脂逐漸代謝,部分使用者會感覺頭皮較清爽、舒適,原本的不適現象亦可能逐步改善,讓頭皮呈現較穩定、健康的狀態😊 。
🌿建議您可以先咁樣調整使用方式:
1. 洗頭時唔好用指甲抓頭皮
請用指腹輕輕按摩就可以,唔好用指甲大力抓,因為頭皮一旦抓傷,就比較容易刺激或感染。
2. 可增加使用次數
焱芝手工皂的特別呵護 由於焱芝手工皂性質溫和為弱鹼性,一日內可以多次使用,清潔兼具滋養皮膚,以強化肌膚代謝!
3. 先起泡,後清潔
建議先將手工皂搓出細緻泡沫,再用泡沫輕柔按摩頭皮或肌膚,避免直接用皂體大力摩擦皮膚,或者令泡沫喺肌膚上稍作停留,令天然成分滋養肌膚。
4. 沖水一定要沖乾淨
手工皂洗頭後,頭皮同髮根位置要沖得乾淨,避免皂垢或油脂殘留,令頭皮感覺更焗、更痕。
5. 唔使再用太多護髮產品
如果頭皮已經有唔適,唔使再用厚重護髮素、髮膜、造型品,以免增加頭皮負擔。若髮尾乾澀,可只少量用於髮尾,避免接觸頭皮。
6. 如情況明顯惡化,請先停用觀察
如果出現明顯紅腫、痛、膿包、破皮,或情況越來越嚴重,請先暫停使用,並尋求專業醫療建議。
焱芝手工皂係以較簡單嘅配方理念製作,堅持不使用不必要嘅添加物,例如合成香精、人工色素、抗菌劑或特定起泡劑等。
我哋更希望您係用得舒服、安心❤️
每個人嘅膚質、頭皮狀態同生活環境都唔同,適應時間同使用感受都可能會因人而異。
焱芝一直深信:好嘅清潔、保養皮膚,唔需要刺激,而係令肌膚慢慢搵返最舒服、最穩定嘅狀態😊